Preskočiť na hlavný obsah

dávame do pozornosti...výcvik "Astra DDP v hlubinné terapii zaměřené na následky vývojového traumatu a attachmentu"

Natama – Institut rodinné péče organizuje výcvik, který je zatím v Česku jedinečným komplexním vzdělávacím programem a terapeutickým výcvikem, který se cíleně zabývá terapií následků raného traumatu a těžkého začátku života. V letošním roce otevíráme již 6. výcvikovou skupinu.

Všechny informace najdete v přiložené ZÁVAZNÉ PŘIHLÁŠCE.

Přihláška má tři strany. Pečlivě je prosím prostudujte, pokud se rozhodnete přihlásit, PŘIHLÁŠKU vyplňte a zašlete e-mailem na winnette@natama.cz nebo poštou na
Natama
Pod Kotlaskou 9
Praha 8 – 180 00

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK JE: 27. BŘEZNA 2017

BUDEME RÁDI, KDYŽ TUTO MOŽNOST BUDETE SDÍLET SE SVÝMI KOLEGY.

PhDr. Petra Winnette, PhD
Vedoucí výcviku
Srovnávací vědec, pedagog
Certifikovaný psychoterapeut DDP (DDPI USA), PBSP (PBSPI USA)
Certifikovaný terapeut, supervisor, učitel AFTI(USA)
Autorka knih v oboru raného vývoje a attchmentu

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rodina z historickej perspektívy

Tento text je súčasťou dizertačnej práce: „Psychologické charakteristiky rodiča a rodiny v kontexte rôznych typov rodín“ (Husovská, 2014) Článok "Rodina z historickej perspektívy" , ktorého autorkou je PhD. Daniela Husovská , podlieha licencii Creative Commons Uveďte pôvod-Nepoužívajte komerčne 4.0 Mezinárodná . Mgr. Daniela Husovská, PhD. Ak v súčasnosti hovoríme o tom, ako sa rodina mení, ako naberá rôznorodé formy, môže byť užitočné obzrieť sa späť do histórie a zachytiť, akým vývinom rodina prešla. Vďaka tomu môžeme dať súčasný stav rodín do širších súvislostí a hlbšie porozumieť, čo všetko formovalo rodiny do dnešnej podoby. Pôvod slov, ktoré sa zaužívali pre označenie rodinného spoločenstva, nám objasňuje, aký charakter mala rodina v dávnych dobách. Latinský termín familia z etymologického hľadiska označoval všetkých, ktorí obývali jeden príbytok, teda aj sluhov a otrokov nielen pokrvných príbuzných. ©The Metropolitan Museum of Art Na čele rodin...

Reflektívna funkcia

Mgr. Daniela Husovská, PhD. Reflektívna funkcia iným slovom aj mentalizácia označuje kapacitu jedinca zachytávať mentálne stavy u seba aj u iných. (Fonagy, Gergely, Jurist, Target, 2002). Pod mentálnymi stavmi rozumieme myšlienky, pocity, priania, túžby alebo zámery. Tento koncept čerpá z viacerých psychologických disciplín – teórie vzťahovej väzby, psychoanalytickej teórie, ale aj kognitívnych neurovied (Slade, 2005). Reflektívna funkcia je kapacita, ktorá sa utvára v procese vývinu. Vytvára sa postupne na základe každodenných interakcií. Osobná skúsenosť sa potom pretavuje do poznania všeobecnejších zákonitostí fungovania vlastnej psychickej reality a zároveň aj tých druhých. Umožňuje dieťaťu (aj dospelému) reagovať nielen na správanie ostatných, ale dané správanie vnímať cez vytvorenú predstavu o presvedčeniach, pocitoch, nádejach, plánoch, zámeroch iných (Fonagy, Target, 1997). Vďaka tomu, že deti pripisujú druhým mentálne stavy, môžu ich správaniu porozumieť, stáva ...