Preskočiť na hlavný obsah

dávame do pozornosti...výcvik "Astra DDP v hlubinné terapii zaměřené na následky vývojového traumatu a attachmentu"

Natama – Institut rodinné péče organizuje výcvik, který je zatím v Česku jedinečným komplexním vzdělávacím programem a terapeutickým výcvikem, který se cíleně zabývá terapií následků raného traumatu a těžkého začátku života. V letošním roce otevíráme již 6. výcvikovou skupinu.

Všechny informace najdete v přiložené ZÁVAZNÉ PŘIHLÁŠCE.

Přihláška má tři strany. Pečlivě je prosím prostudujte, pokud se rozhodnete přihlásit, PŘIHLÁŠKU vyplňte a zašlete e-mailem na winnette@natama.cz nebo poštou na
Natama
Pod Kotlaskou 9
Praha 8 – 180 00

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK JE: 27. BŘEZNA 2017

BUDEME RÁDI, KDYŽ TUTO MOŽNOST BUDETE SDÍLET SE SVÝMI KOLEGY.

PhDr. Petra Winnette, PhD
Vedoucí výcviku
Srovnávací vědec, pedagog
Certifikovaný psychoterapeut DDP (DDPI USA), PBSP (PBSPI USA)
Certifikovaný terapeut, supervisor, učitel AFTI(USA)
Autorka knih v oboru raného vývoje a attchmentu

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tréning rodičovských zručností

Obsah Čo je Tréning rodičovských zručností? Čo Vás na stretnutiach čaká? Program stretnutí Pri akých detských výzvach je tréning rodičovských zručností vhodný? Termíny stretnutí Organizačné Podmienky účasti na kurze Prihlásenie Čo je Tréning rodičovských zručností? Filiálna terapia alebo tréning rodičovských zručností je špeciálny 10-týždňový tréningový program pre rodičov, ktorý pomáha posilňovať vzťah medzi rodičom a dieťaťom použitím hrovej polhodinky raz týždenne. Skupinka 3-4 rodičov sa stretáva s lektorkami (bez detí) raz týždenne vo vopred dohodnutom čase. Výhody skupinovej formy tréningu: rodičia spolu môžu zdieľať svoje skúsenosti, prežívanie procesu učenia sa nových zručností, môžu si byť vzájomnou podporou a povzbudením, navyše zažijú, že v tom nie sú sami a aj iní majú svoje ťažkosti a nie sú perfektní, či dokonalí, ale len dostatočne dobrí. -na obsah- Čo Vás na stretnutiach čaká? Lektorky na sp

Reflektívna funkcia

Mgr. Daniela Husovská, PhD. Reflektívna funkcia iným slovom aj mentalizácia označuje kapacitu jedinca zachytávať mentálne stavy u seba aj u iných. (Fonagy, Gergely, Jurist, Target, 2002). Pod mentálnymi stavmi rozumieme myšlienky, pocity, priania, túžby alebo zámery. Tento koncept čerpá z viacerých psychologických disciplín – teórie vzťahovej väzby, psychoanalytickej teórie, ale aj kognitívnych neurovied (Slade, 2005). Reflektívna funkcia je kapacita, ktorá sa utvára v procese vývinu. Vytvára sa postupne na základe každodenných interakcií. Osobná skúsenosť sa potom pretavuje do poznania všeobecnejších zákonitostí fungovania vlastnej psychickej reality a zároveň aj tých druhých. Umožňuje dieťaťu (aj dospelému) reagovať nielen na správanie ostatných, ale dané správanie vnímať cez vytvorenú predstavu o presvedčeniach, pocitoch, nádejach, plánoch, zámeroch iných (Fonagy, Target, 1997). Vďaka tomu, že deti pripisujú druhým mentálne stavy, môžu ich správaniu porozumieť, stáva