Preskočiť na hlavný obsah

Mgr. Daniela Husovská, PhD.

psychologička

Vo svojej práci sa najčastejšie venujem deťom, ktoré nemôžu vyrastať vo svojich biologických rodinách. Venujem sa téme vzťahovej väzby a jej porúch, komplexnej traumy u detí, terapeutickej pomoci rodinám – najmä náhradným. Mám skúsenosti zo zahraničných stáží (Kanada, USA) a workshopov (Londýn).


Vzdelanie

Vyštudovala som psychológiu na filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove. Absolvovala som dlhodobý psychoterapeutický výcvik v symbolickej a relaxačnej terapii. Od roku 2006 som zapísaná na zozname psychoterapeutov. V roku 2010 som ukončila výcvik v dyadickej vývinovej psychoterapii a absolvovala mesačnú stáž v USA u Dr. Arthura Becker-Weidmana špecializujúceho sa na prácu s deťmi s poruchou pripútania. Titul PhD. som získala za dizertačnú prácu v oblasti psychológie rodiny na UPJŠ v Košiciach.

Skúsenosti

Pracovala som v detských domovoch a v neziskovej organizácii podporujúcej náhradné rodiny. Mám bohaté skúsenosti s prácou s deťmi yrastajúcimi mimo biologickej rodiny. V roku 2006 som bola na stáži v Cobourgu v Kanade v programe liečebnej pestúnskej starostlivosti (Treatment foster care program), kde som mala príležitosť sledovať prácu odborníkov/čok podporujúcich pestúnske rodiny s deťmi s traumatickou minulosťou. Na Slovensko som priniesla publikáciu o terapeutickom rodičovstve: „Nádej na uzdravenie. Sprievodca pre rodičov v oblasti traumy a pripútania“.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prednáška s diskusiou:
Od pavúčej nitky k lezeckému lanu.
Ako sa tká dôvera a bezpečie

Prednášajúca: Mgr. Zuzana Zimová
Kedy: 22.9.2018; 9.00-13.00
Kde: Tabačka Kulturfabrik (malé kino), Gorkého 1068/2, 040 01 Staré Mesto
Prihlásiť sa môžte prostredníctvom formulára.
Účastnícky poplatok: 20,-€
Platba bude realizovaná priamo na mieste konania akcie.
Popis©The Metropolitan Museum of Art Tematicky sa prednáška bude venovať téme vzťahovej väzby, to znamená tomu ako sa od útleho detstva vytvára vzťah medzi dieťaťom a jeho rodičom. Dozviete sa tiež, akú má funkciu v jednotlivých obdobiach života. Zároveň sa pristavíme pri tom, ako môžeme porozumieť deťom, ktoré nemali príležitosť budovať si bezpečie a ako im môžeme pomôcť (teda deťom, ktoré vyrastali v prostredí, ktoré bolo skôr ohrozujúce - zanedbávaním, ubližovaním).